Alla inlägg den 18 september 2009

Av Lotta Odström - 18 september 2009 21:39

Kom precis hem. Intressant kolla hästresa med Alex och Josi. Väldigt använbart litet djur måste jag säga men "vår andra" är nog snäppet bättre.........hoppas vi kan få hem den nästa helg så vi kan börja träna. Det är sent och jag ska dra till soffan. Har nu en full stor häst grupp till Leif träningen, 4 ungisar och 2 ponnyer. Nu börjar det likna nåt.

Av Lotta Odström - 18 september 2009 08:09

Kul igår när B Hilden ringde upp för att anmäla sig till Leif träningen. Jag fick höra en del skoj.......hahaha. Dessutom fick jag lite bekräftat att en som jag tyckt varit en sktistövel förmodligen är det. Med kläm! Mwhoaaaaahaha!


Patienten lever livets glada dagar, igår låg han och rullade i högt, mjukt gräs när jag red iväg och när jag kom hem pep han och sprattlade runt. Han är så söt. Så synd att han inte går att rida på.........


Inför Leif Hall träningen så är det klart att det blir en grupp med stora hästar, sedan är det oklart, just nu "leder" en ev unghäsrgrupp före en ev ponnygrupp. Detta då endast en ponny har anmält, dessuto en som inte är från Söderhamn...........Kom igen folk och anmäl er! Eller ni tränar varje dag för en A-tränare och tycker att detta känns helt onödigt???? Eller vill ni inte anmäla för då kan man ju inte gnälla och klaga på att det aldrig ordnas något?? Eller ni är så duktiga på att sätta ihop era egna hinder att en som byggt på SM är en fjärt i universum???


Om det nu är någon som tror att Leif är "farlig" och inte vågar anmäla så kan jag ju säga att han är jättetrevlig och snäll, förutom att han är så kunnig. Och där slutar både inlägget och Leifs lovsång!


(sen blir det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna dör)

Ovido - Quiz & Flashcards