Alla inlägg den 9 september 2009

Av Lotta Odström - 9 september 2009 08:36

Överlevde ridturen på Patienten igår, kröp upp på honom som en snigel. Och i samma tempo(snigelfart) red vi sedan runt på vår volt, samt travade en bom. Börjar trava så fort jag kommit upp, vi har ju ändå värmt upp 20 min genom att ranta runt pallen........Luc som tittat på från ett fönster tyckte att jag såg utvecklingsstörd ut och menade att folk som åkte förbi troligen trodde att vi höll på men ngn form av terapi verksamhet, typ .........fast Patienten passar ju inte riktigt in i en sån verksamhet!!!!!


Josi red Bubbel i sin nya sadel och tyckte att den kändes lite stel, men så är det ju att rida in nya sadlar. Ragan Roberts, den galne från Amerika, var sponsrad av Bruno Del Grange, dvs han fick rida in de sadlarna, efter ngn månad fick Eric Lamaze dem, även han sponsrad av samma märke men den sistnämde hadde lite mer att säga till om och ville inte ha nya "nya" sadlar.


Borde börja få lite fart på foderfirman, men ligger mest och flämtar och undrar vad jag håller på med......säljer den enda friska häst jag har.......rider en galning(igen, minns Orley).......köper en ny(som ska vara ogalen)........och varför blir Tina inte frisk, både veterinär och hovslagare på återbesök...........har någon erfarenhet av hovbölder som varit på g i nästan 2 veckor???????????????


Marie om du läser det här, vi måste rycka upp oss!!! Lägga ut resten av albumen på hemsidan och annonsera, Dalviks Kvarn sponsrar halva annonskostnaden. Och Anna, vi ska göra affisch.........


Marie, föresten när kommer du och umgås med ditt nya projekt på 4 ben?

Ovido - Quiz & Flashcards