Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Lotta Odström - 18 januari 2010 13:52

Jag har just pratat med Peter Eriksson :-) försöker ordna clinic och träning med honom på SORF under hösten..........den här gången kommer det att gå! Han var uppbokat tom april, men menade att sommaren inte var bästa tiden och därför satsar vi på september- Kanske inte ska ta det så mycket senare, sa jag.......det kan bli rätt så kallt i vårt ridhus!!!


Jag vill att clinicen ska vara spännande och lärosam..........men inte en uppvisning, för då kan vi ställa oss och glo på en tävling,  utan vi vill i stället se hur vi kan bli bättre och hur hästarna ska trimmas för att hoppa på bästa sätt. Jag vill ha en grupp med alla duktiga tränare som gästar oss....Leif H, Cia T, Gabi Y m.m, samt en grupp med lite mer lokala förmågor och kanske en ungis grupp. Till träningarna får väl alla som vill anmäla sig och så får vi se vilka som kan/får rida.  Ska bli jättespännande och roligt!!!! 


På tal om ridning så ska jag ta in djur och börja dagens turer in till SORF. Det börjar dra ihop sig-snart börjar tävlingarna(då blir man ännu fattigare) och vi måste trimma på. Alla känns lite vilda just nu.



Ovido - Quiz & Flashcards