Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Lotta Odström - 12 mars 2010 09:10

Idag är de bara de vilda kvar att rida, men nästa vecka går ju Jois i skolan igen. Måndag ska jag till Bollnäs och sko men på tisdag eftermiddag rider jag jättegärna en sväng med dig. Du får ta den laglydige Bubbel aus Germany och jag tar skallerormen Tinus! Räkan lämnar vi hemma! Hörs

Av Lotta Odström - 12 mars 2010 08:14

Det har framkommit att mer folk än jag trott läser min blogg.............dock av helt olika anledning :-) Anyway passar därför på att tala om att det blir en Gabiträning den 28 mars(söndag) i ridhuset på SORF, återkommer om tid. Vi behöver minst 2 grupper så kom igen och anmäl eder till Lotta O 073-8160128. Ska givetvis lägga ut på SORFs hemsida också.


2 personer har hört av sig om att de inte kan rida nästa Cia träning, den ena via Josi och den andra på sms. Alla vet ju att man fixar reserv själv men går det inte hjälper jag till om jag kan. Blir lika glad varje gång jag lyckats! Och ännu roligare är det när folk man hjälper visar att det blir glada. Fick sms idag av Nettan Å med tusen tack! Det värmer. Sedan har vi ju dem som det är betydligt krångligare att ordna med och åt! 


Jag körde in både Räkan o Tinus till ridhuset igår, Josi gjorde bra jobb med bägge. Blir Bubbels tur idag. Imorgon ska vi till Falun med Räkan, vi kommer nog att behöva ta med en del svett täcken!



Ovido - Quiz & Flashcards