Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Lotta Odström - 8 augusti 2009 10:42

Vi gör som dom gör på TV. Vi låtsas att hindret vi travhoppar är 160, vi sitter som att det vore det i alla fall. Pradus har tyvär missat programmet på TV...........

Av Lotta Odström - 8 augusti 2009 10:40

Men ghaaa!! Måste vinkla mina hasor samt sprätta upp med frambenen!!

Av Lotta Odström - 8 augusti 2009 10:29

Jag har förmodligen drabbas av värmeslag.........satt upp utan hjälm och dessutom före klockan 9!!!! Jag glömde hjälmen en gång i vintras, halvägs förbii Ringnäs sa jag då till Josi- Vad varmt och mysigt det känns om öronen!(jag hade mössan på!!) Och tonåringen som var med hade inte tänkt på det!! Ja, se tonåringar , de är inte att lita på!! Fast idag kunde jag inte skylla på henne, vid denna tid på dagen låg hon givetvis i sin säng.

Ovido - Quiz & Flashcards