Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Lotta Odström - 5 augusti 2009 21:07

Jag vet inte ens varför jag lägger ut denna groteska bild........men måste väl visa att jag också gjorde nåt. Mycket viktigt, ser till att huset är varmt på vintern..........mycket farlig maskin.........jag tar ohyggliga risker!!

Av Lotta Odström - 5 augusti 2009 21:03

Även tonåringen hjälpte till, vill ju som bekant äga en ny, snygg kavaj från Ryttarstugan. Det var även ett lämpligt arrangemang då hon inte kunde ta sig därifrån av egen kraft! HAHAHA. Me grymma moder!!

Av Lotta Odström - 5 augusti 2009 21:02

När stegen inte räcker till får man använda fantasin samt traktorn!

Av Lotta Odström - 5 augusti 2009 20:48

Lös sko på ungisen! Hon har förmodligen som protest mot att semestern är slut fått lös den med flit!!! Attans grobian!!


Blev inget av med Gävle, anmälan var redan stängd när jag äntligen kom till skott.


Fick tag på Cia idag, hon kommer att börja träningarna nästa vecka, så kul!!


Glory såld till Sundsvall, åker på fredag....alltid lite tråkigt när en vän lämnar stallet.

Ovido - Quiz & Flashcards