Alla inlägg den 26 december 2009

Av Lotta Odström - 26 december 2009 08:27

Du milde, vilken jul! Vet inte vart jag ska börja........men det var fullt ös. Vi hade "röj jul".......och man behöver då inte åka finlandsbåt för att släppa loss. Och barnen är inte längre barnen utan party dårar. Jag var så sjuk på juldagen att det har tagit tills nu att hämta sig..........Maten var jättegod, det tyckte även hunden Challan, som i ett obevakat ögonblick tryckte i sig hela julskinkan!


Hästarna har vi hållt igång, men Tinus fick stå över på julafton, vilket straffade sig dagen därpå(då jag mådde såååååååå bra). Hon var i "overdrive" och jätte sprättig. Har ridit Bubbel en gång, hon kändes energisk och fräsch. Räkan har både åkt till ridhuset och plumsat i snön men hon har ingen kondis alls. Vet inte alls vad jag ska hitta på med djuren idag, det är ju nästan storm........


Jag fick föresten en julklapp, en liten mackapär att ha i örat som funkar som telefon! Jag pratar ju ofta i telefon i timmar och nu kan jag forsätta mocka, rida eller vad det nu är jag håller på med och ändå tala i telefon. Så lämpligt! Fast det är lite obekvämt i örat.

Ovido - Quiz & Flashcards