Alla inlägg den 11 december 2009

Av Lotta Odström - 11 december 2009 15:46

Damer och herrar, släkt och vänner, IQstjärnor och idioter, tonårshäxor och alla snälla barn, missunnsamma djävlar och snälla hygglos...............har en kommentar:


FÄRSK FISK!!!


Och nu ska ni gissa vad der betyder!  Själv höjer jag min bägare.........skååååååååååååååååååål!

Av Lotta Odström - 11 december 2009 08:23

Nu blir det fredagsrys...........hoppas inte föräldrarna dör!


Mja........vi ska väl inte dö..........men återbesök med Räkan/Kräkan. Mycket oviss utgång.


Lars o Jenny här borta vid slutet av "The Holy Road" har fått ett barn, en flicka. En till som så småningom ska rida på vägen! MHOWHAHAHA!


Dagens dikt: När jag dundrat fram i sken, tar jag sen en Voltaren!


Med risk för att låta som den där fjolliga vad hon nu hette i Idol, som hade skoteroverall på sig och hade Kicki Danielsson som Gud, så säger jag: KOM IGEN NU HELA SVERIGE SÅ HÅLLER VI TUMMARNA FÖR RÄKAN.


Jag märker att jag svamlar, det är nerverna............

Ovido - Quiz & Flashcards