Alla inlägg den 18 december 2009

Av Lotta Odström - 18 december 2009 16:21

Jag ska blogga sen om bla dagens ridtur...............jag måste bara dricka en dunk vin först och ta ett varmt bad. Skriver lite stödord så jag minns vad det handlar om: Galna ston, Räkan i luften, Kalle anka and friends, lös häst, tonåringar som vill kliva av(inte min egen), tonåringar som inte kan kliva på, frysna tår, tappad vante ...............


Tack Gud för att Räkan inte är min häst utan Josis!


Cia igår........Josi och Isabell U fick hoppa jättehögt, tror det var nästan 140. Med 3 upphöjda bommar framför, för att underlätta(vilket var klokt gjort). Men det är skitkul för tjejerna att få hoppa ett stort hinder som är lätt...........Tinus, den lilla ärtan gjorde även prydligt 4 språng i "klockan".


I övrigt så tyckte jag synd om Emmeli, som ju inte kunde vara med........om hon längtar lika mycket till de här träningarna och till tävlingarna, till utvecklingsteam och mönstring som min Josi, ja då vet jag hur hon har det just nu. Jag tycker så synd om dem. Och Emmeli är faktiskt bara 14 år!


Fortsättning följer.............efter bad och dunk!

Ovido - Quiz & Flashcards