Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Lotta Odström - 9 maj 2010 21:10

Hade väl ungefär kravlat mig upp ur jämmerdalen och åkt till Högbo. Sedan trillade jag ner igen. Usch vad jag känner mig nere.


Det enda "spännande" var när Gabis son fastnade med armbågen i ett hål i grönt plastbord. Jag kröp under bordet och försökte lugna honom samtidigt som vi försökte få ur armbågen. Men det blev till slut Cia T som fick loss honom. Hade sedan ett snack med Cia som tittade på Bubbels runda som inte var rolig att se..............


Flera söderhamnare har varit på plats och gjort fina rundor i Högbo. Hänvisar till resultat listorna då jag inte är tillräckligt happy för att orka dra allt här.

Av Lotta Odström - 9 maj 2010 09:25

Lokal i Hudik i går..........bara det suger. räkan hade ett ner, bakbensfel, i den fantastika klassen 105.....svindlande höjder!! Jo men visst! I nästa klass som var 110, ett stopp på kombinationen med tillhörande stå på bakbenen och fjanta runt vilket ledde till 19 tidsfel. Summa 23 fel! Ett fyrfaldigt hurra för Räkan!!! Hon Leve! Hurra hurra hurra hurra............suck.


Oförtjänt mycket fel..........Josi rider den bra mycket bättre än så. Fy f..n vad tråkigt.


 :-(

Ovido - Quiz & Flashcards