Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Lotta Odström - 15 juni 2010 22:40

Måndag, tisdag hoppträning för Maja Heed. Tack snälla Jessika som "klämde" in oss. Tisdag, alltså idag till Bollnäs med häst som skulle skos, imorgon till Bollnäs med häst som ska träna, på torsdag till Storvik med häst som ska gå pay &jump och slutligen fredag, lördag till Sundsvall med häst som ska tävla. Medpassagerare på alla dessa resor Josi Verdruye, dock inte på sånt tråkigt skit som att åka och sko. Blev överlycklig när jag såg min kompis Anns bil dyka upp i Bollnäs och starkt deprimerad när den försvann. Utan att vi hunnit prata ens. Ann fick som straff köpa prylar till en gräsklippare och lasta en ovillig hund med mig i örat. Hade också ett givande samtal med Eva S idag, som ibland är lika........ ähum...........labil som jag själv. 


Josi drog till Gävle idag efter träningen med en av mina sista hundralappar. Hon fick rida Räkan till träningen idag, eftersom jag var rädd att hon skulle vara stel var det bra om hon skrittade bort. När jag kom efter med bussen hittade jag Räkan stående på bakbenen på parkeringen. Hysteriska, djävla ärthjärna! Funderade på att "mota" in henne genom att spärra vägen med bussen  men Josi redde ut det hela. Och flinade glatt. Om jag är galen, vad är då inte resten?


Ovido - Quiz & Flashcards