Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Lotta Odström - 12 juni 2010 22:12

När jag nu läst mitt senaste inlägg kan jag konstatera att 1, Allt var inte bättre förr, i alla fall inte på TV och 2, Red Bull håller igång en till långt in på natten när man borde knipa käft och gå och sova.


Eftersom Josi var ute på vift var det svårt att sova igår, kl 03.45 fick jag klart att hon var hos sin mormor och en annan kunde få knoppa in, tack för den kära barn! Då hade jag bara ringt 8 ggr och var beredd att ringa polisen när som helst. Kul hade hon haft i alla fall, blivit uppbjuden av idol Calle och ähum "nypt" på av idol Eric.


Jag tillbringade förmidagen i soffan vid kakelugnen då jag drabbats av en inre, personlig mycket svår kris som har att göra med en av hästarna(what else?). Jag vet att jag fattat rätt beslut fast känns känlsomässigt som fel. För att inte behöva tänka stängde jag av huvudet och sov till 12.00, mockade och tog in stona, som ju var blöta. Tina ville inte komma till grinden utan stog med en min av " jag är ju ändå bortglömd här ute i regnet och kan lika gärna dö, i Frankrike var det i alla fall sol". Räkan smög in bakom Josi. Ingen red, Räkan ska tävla i morgon och har ätit en del havre........Josi putsade sina grejer och jag putsade Räkan, hennes kastanjer och sporrar var mjuka av allt ren och det gick faktiskt att pilla bort en del. Försökte klippa lite man också. Fick ont i armen, Räkan är för hög.


Märsta imorgon, långt men vet att banorna där håller även för mycket regn. Var bara lite glad att man inte anmält Delsbo i detta väder.


För övrigt så har ju dagen bestått av fotboll och regn, ingen höjdare precis.


I städskrubben luktar det som om någon dött, kan vara anledningen till att det blir så lite städat här, när man öppnar dörren håller man på att dö själv varpå dörren måste stängas innan man hunnit plocka fram några städgrejer.........Det är föresten troligen Musse Pigg och hans vänner som gått hädan, de klarade inte av den stränga vintern eller också var det maten det var fel på, den kom från Anticimex och hade fin, blå färg.



Ovido - Quiz & Flashcards