Direktlänk till inlägg 20 november 2009

DJÄVLARS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Lotta Odström - 20 november 2009 18:42

Ja det gick ju inget bra alls! Jag önskar jag var född på stenåldern, då skulle jag slänga en björnfäll över axeln, ta påken, gå ut och klubba ner någon, vem som helst! Jag skulle säga UGH!


Jag vill slå: alla veternärer, alla andra, jag vill typ döda en viss DUM DJÄVLA KORKAD BLONDINDJÄVEL från GÄVLE. GHAAAAA!!!


Och vilket ställe jag varit på, snacka om rörigt! Det fanns stolar att sitta på men jag valde att stå............och då tycker jag att jag har stökigt. Hästar, folk och hundar! En bäbis med tillhörande morfar och barnvagn. Bäbisen skulle ammas. Av Räkans veterinär. Everybody takes five! Paus. Det var en söt bäbis, förmildrande omständighet. Det fanns möss i stallet............hundarna var jättestora, någon som inte var djurvårdare höll Räkan, någon som var djurvårdare skrek att hundarna skulle dra åt helvete.Det gjorde dom inte.Toaletten var inne i någons hus, jag tvättade inte händerna, ni skulle sett handfatet.


Räkan ombehandlad.......vad är det här?!? Haserna igen, kotor fram igen, + höger bak kota som jag pekade på redan förra gången........fick då till svar "att vi behandlar bara det vi ser för dagen". Undrar vad den fått för att gå igenom en besiktnig? LL gjorde ju böjprov och då visade den bara knappt 1/2 grad som gick ur efter några meter. Inget att oroa sig över alls. AS " LW "DJÄVLA DÅRARS SKIT KANNIBALERs AVFÖDA!!!!!!!!!!!eller KANNIBALERS AVFÖRING!!!MWHOHAHA


Skritt 3 veckor till..........sedan återbesök.............då har vi haft den nästan 3 månader............Min Ann C har lovat att följa med nästa gång, puss på dig. Och önskar att jag kunde rymma med till Lanzarote, sitta med fötterna i vattnet vid poolen, med parasoll drink i handen(Ann ska dit på semester, med hennes egen tonåring).....min tonåring har ridit Bubbel, som var vild och Tinus som var vild och nu har hon stuckit på bio.........-Mamma har du några pengar? Nej jag behöver allt jag har till min plats på vilohemmet/psyk inställningen där jag kommer att läggas in inom en snar framtid, jag ska nämligen bo flott där med eget rum, en så kallad isoleringscell!!!!!!!!!!!


Mörker...........


Hjälp mig någon, jag tappar förståndet. Hjälp!


 
 
Ingen bild

Elin uppsala

22 november 2009 12:22

Stackare, fan vilken ångest du måste ha, dyra djur,falska människor...jordelivet är minst sakt tufft!!! Hoppas verkligen att allt ordnar sig för dig,SNART,typ NU!!.För ångest som mal inombords är sååå fruktansvärt.

Stor Kram från mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Odström - 7 mars 2012 08:22

 I bland känner jag att det vore lika bra att köpa en till häst så slipper jag lägga en massa energi på att kolla annonser och filmer både i Belgien och Sverige.........men vad ska jag med en till?? I måndags red jag bägge hästarna och var tvärslut p...

Av Lotta Odström - 22 februari 2012 08:24

Då var det kört!! Eller det går inte att köra alls...inte på 6:an i alla fall. Hela vintern har jag ryckt vilt i växelspaken, vevat runt och ibland lyckars få in den sjätte växeln på hästbussen.....jag har även dubbeltrampat för att få i den tredje.....

Av Lotta Odström - 2 februari 2012 08:52

Varmt välkomna till träningshelg med Peter Eriksson i Bollnäs Ridsällskaps stora ridhus. Grupp indelning lördag 11 Feb: 14.45-16.00 Erika J, Cilla T(Dino), Emma R, Felicia L, Emmelie S 16.00-17.15 Mattias H, Erika P, Camilla L, Caroline S, Madd...

Av Lotta Odström - 1 februari 2012 08:43

Under helgen har vi varit på träning i Högbo med Räkan, Helena Persson hade kurs för Gävleborgs utvecklingsteam i vilket Josi ingår. Det har varit väldigt roligt och bra med banhoppningsträning nu när säsongen snart drar igång. Räkan hoppade en 130 r...

Av Lotta Odström - 7 december 2011 12:41

Vinter, idag  den 7 December snöar det för första gången i år. Kan man hoppas på en mera måttlig vinter i år, med lagoma snömängder och temperaturer som det går att vistas i......   Det har varit stenhårt i backen några dagar och det enda som fun...

Ovido - Quiz & Flashcards