Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lotta Odström - 6 november 2009 08:18

Det har då vräkt ner hela natten, det är så blött ute att jag faktiskt undrar om hästarna har någon lust att gå ut? Hovslagaren "called in sick" så det blir ingen skoning idag. Kompisarna har åkt tillbaka till Belgien.


Ciaträning igår, alla skötte sig bra i vår grupp(såg inte de andra). Tinus såg spänstig ut och hade bra avstamp, härligt.


Fick en superöveraskning i går av Cia som jag gärna delar med mig av.......kursen vi ordnar i Högbo för alla er som tränar för Cia på torsdagarna bjuder Cia på!!!Ta me faen!! Vi behöver alltså bara att betala för övernattningen, träningen bjuder "fröken" på. Ger sin lediga lördag kväll och söndag sovmorgon till er. Jag tycker det är stort och att det visar hur mån hon är om sina elever. Och tala om att vara engagerad! Om det nu är någon av er som inte har ordinarie plats på Cia träningarna men känner att ni ändå skulle vilja vara med, hör av er till mig så kanske vi kan ordna något.


Jag har mest lust att bara gå och lägga mig igen, ser trist ut ute och man är ju lite "off".......dessutom har Belgarna rätt så bra fart på alkohol konsumtionen.........jag behöver typ avgiftas!


Funderar på om jag ska anmäla till Heby eller ej.........lite långt känns det att åka för en klass, 110.........fast å andra sidan har ju Josi knappt kunnat tävla i år.......vår ny inköpta tävlingshäst Räkan klarade ju inte av att tränas och starta tävling var uteslutet.  Tycker kanske inte att Tinus ska gå 2 klasser, hon orkade inte riktigt i Gävle sist.......samtidigt hinner hon ju stärkas lite till, det dröjer ju några veckor..........men vädret kan ju vara hur dåligt som helst och ska hon gå den första klassen får vi åka typ 06.00 in the morning. Senast! Just nu känns sådana fruktansvärda tider på morgonen inte så lockande. Fundera mera!

Ovido - Quiz & Flashcards