Alla inlägg den 20 november 2009

Av Lotta Odström - 20 november 2009 18:42

Ja det gick ju inget bra alls! Jag önskar jag var född på stenåldern, då skulle jag slänga en björnfäll över axeln, ta påken, gå ut och klubba ner någon, vem som helst! Jag skulle säga UGH!


Jag vill slå: alla veternärer, alla andra, jag vill typ döda en viss DUM DJÄVLA KORKAD BLONDINDJÄVEL från GÄVLE. GHAAAAA!!!


Och vilket ställe jag varit på, snacka om rörigt! Det fanns stolar att sitta på men jag valde att stå............och då tycker jag att jag har stökigt. Hästar, folk och hundar! En bäbis med tillhörande morfar och barnvagn. Bäbisen skulle ammas. Av Räkans veterinär. Everybody takes five! Paus. Det var en söt bäbis, förmildrande omständighet. Det fanns möss i stallet............hundarna var jättestora, någon som inte var djurvårdare höll Räkan, någon som var djurvårdare skrek att hundarna skulle dra åt helvete.Det gjorde dom inte.Toaletten var inne i någons hus, jag tvättade inte händerna, ni skulle sett handfatet.


Räkan ombehandlad.......vad är det här?!? Haserna igen, kotor fram igen, + höger bak kota som jag pekade på redan förra gången........fick då till svar "att vi behandlar bara det vi ser för dagen". Undrar vad den fått för att gå igenom en besiktnig? LL gjorde ju böjprov och då visade den bara knappt 1/2 grad som gick ur efter några meter. Inget att oroa sig över alls. AS " LW "DJÄVLA DÅRARS SKIT KANNIBALERs AVFÖDA!!!!!!!!!!!eller KANNIBALERS AVFÖRING!!!MWHOHAHA


Skritt 3 veckor till..........sedan återbesök.............då har vi haft den nästan 3 månader............Min Ann C har lovat att följa med nästa gång, puss på dig. Och önskar att jag kunde rymma med till Lanzarote, sitta med fötterna i vattnet vid poolen, med parasoll drink i handen(Ann ska dit på semester, med hennes egen tonåring).....min tonåring har ridit Bubbel, som var vild och Tinus som var vild och nu har hon stuckit på bio.........-Mamma har du några pengar? Nej jag behöver allt jag har till min plats på vilohemmet/psyk inställningen där jag kommer att läggas in inom en snar framtid, jag ska nämligen bo flott där med eget rum, en så kallad isoleringscell!!!!!!!!!!!


Mörker...........


Hjälp mig någon, jag tappar förståndet. Hjälp!


Av Lotta Odström - 20 november 2009 07:59

Återbesök för Räkan, har ingen aning om åt vilket håll det går.........är hon bra/inte bra? Känner den för lite och vet ju knappt hur den rör sig som frisk, för det har den ju inte varit alls........Har lånat ljudbok av mamma, det är ju en bit att åka.


Brev från advokaten igår, undrar om förra ägaren vet vad hon ger sig in på...........nu blir det allvar! Och jag har ingen anledning alls längre att vara "snäll", vilket jag faktiskt försökte vara i början. Är faktiskt riktigt förbannad nu så det här blir spännande. See you in court, stupid fuck!!!


Hoppträning i går, Tinus och alla de andra skötte sig jättebra, alla har blivit så duktiga. Bubbel hoppade i onsdags, övning svåra svängar.......På söndag åker vi till Gävle och tränar hos Alex.


I går hörde jag det ena och det andra, en del gjorde mig ledsen och annat var så djävla korkat att jag nästan smällde av!!! Dumma blondiner kommer i alla skepnader!!! Tack MS, för att jag fick bekräftat att något jag tyckt länge faktiskt är sant.


Beronde på hur full jag är i kväll efter en dag hos veterinär igen med Räkan, ska jag försöka uppdatera:-) Josi får ta hand om djuren här hemma, sedan ska hon på bio med fnittergökarna.  Dags att vada ut i leran, balansera på gödselvulkanen och sedan dra med Räkan i släptåg. Huga!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards