Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Lotta Odström - 26 oktober 2009 20:34

Tack för all uppmuntran, stöd, långa telefonsamtal.................är helt slut, försöker komma igen imorgon. Nu ska jag ägna kvällen åt att testa effekterna av Red Bull ihop med alkohol..........Red Bull drack jag för att inte säcka ihop bakom ratten och vinglaset har jag nu givetvis i högsta hugg, är det minsta man behöver..........enligt tonåringar kan det här bli kul, jag hoppas på hallucinationer av något slag sedan typ koma tills imorgon........


Mitt fina resesällskap, kompisen Marie W, fick lämna återbud söndagkväll, hon var tvungen att stanna hemma och vakta någon brandkontrollant........så jag åkte ensam, kanske var tur att man inte släpat med någon med tanke på att det tog hela DJÄVLA dagen!!!! Och det var allt annat än kul!! Ska berätta mer imorgon........men Räkan-Kräkan-Kraken står i stallet och tackar sin lyckliga stjärna för att hon hamnat hos en med hjärtat på rätta stället och som dessutom har en älskad tonårsunge som ju också har fått säga sitt.............barn,hästar...........vad vore livet utan? (pengar kvar i plånkan?) men man kan vara rik på många sätt...........

Ovido - Quiz & Flashcards