Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lotta Odström - 7 oktober 2009 22:11

Tinus jättevild, fick hålla mig på ridbanan..........första ridturen på Räkan, vilken gång den har då, när man fått igång där bak. Måste nog ta av mig sporrarna nästa gång, har ju lite mer kräm i benen än Josi...........Bubbel hoppade i Bollnäs, hoppade mycket fint, jag var glad att äga den igår!


Skam den som ger sig, idag kom L-Å med höet! Hurra,hurra! Nu är det bar gödselstacken kvar! Hade hoppträning med Martina och Nisse, bästa hitills kan man nog säga, kul.


Imorgon ska Tinus skos, en kille från Edsbyn, jag får köra henne till Bollnäs, kul i jul, jag kommer just därifrån..........Sedan på kvällen Cia träning with the new Räka.


Väldigt olika i munnen är de tre hästar vi har i stallet just nu.......Tinus mun är vild och lever sitt eget liv, det händer alltid något i handen, Bubbel är ganska stabil, det är jämt i handen, den nya Räkan hölll nästan inte alls i sitt bett..................Dags att sova nu eller.........ja just ja kvällsmat?

Av Lotta Odström - 7 oktober 2009 07:34

Hinner inte med..........att blogga,städa, laga mat, stryka, röja upp ute, mocka hagarna, dammsuga hästbussen, tvätta fönster(vilket kanske är tur då det innebär livsfara att hänga ut från översta våningen, man får binda fsat sig i trappräcket i hallen), handla mat, gå på stan, gå och ta gynekologiskt cellprov och så vidare i all oändlighet........



Ovido - Quiz & Flashcards